Shop Mobile More Submit  Join Login
Surprise, surprise by Lakonnia Surprise, surprise by Lakonnia
Brushes taken with many respet and thanks:

Hearts: [link]
Sparkling: [link]
Lightning: [link]

Outlines by my friend :iconhermine-ichigo:
Coloration by me


Tags: Teen Titans, Bruce Wayne, Batman, Richard Dick Grayson, Nightwing, Tim Drake, Robin, Conner Kent, Kon El, Superboy, Bart Allen, Impulse, Comic, DC
Add a Comment:
 
:iconluluguineapig:
luluguineapig Featured By Owner Nov 10, 2014  Hobbyist General Artist
Bwahahaha I love Conner's face!
Reply
:icondantesblazingit:
DantesBlazingIT Featured By Owner Aug 18, 2014
HaahahahahahahHahaha!
Omg can't stop laughing at kon lol XD
Reply
:iconyoungjusticelover102:
youngjusticelover102 Featured By Owner Dec 9, 2012
I knew Dick was gay
{3
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Dec 10, 2012
Obviously
Reply
:iconyoungjusticelover102:
yeah
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Feb 2, 2013
Thank you :-D
Reply
:iconyoungjusticelover102:
youngjusticelover102 Featured By Owner Feb 2, 2013
welcome i am going to put it on my first youtube veido if i can figure out how to use it ^-^
Reply
:iconbatmanslashlover:
batmanslashlover Featured By Owner Nov 26, 2012
< 3333333333333333333333 !!!
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Nov 30, 2012
Thanks <3
Reply
:iconnatomita:
natomita Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
グッド!!!
Reply
:iconstarfear494:
Starfear494 Featured By Owner Dec 10, 2011  Hobbyist General Artist
LOL!!! This is even better than a pic i saw where Conner tells Tim he wants to "do" Richard. The expressions are almost the same! I can't stop laughing!!
Reply
:iconblackvalentineblush1:
BlackValentineBlush1 Featured By Owner Nov 28, 2011  Hobbyist General Artist
Yeah, well I bet seeing your brother figure and father figure isn't the most...pleasant thing to see. For us fangirls on the other hand...BROHOHOHO, don't even get me STARTED on teh fangirls...
Reply
:icontheonlygrayson:
TheOnlyGrayson Featured By Owner Jul 18, 2011
I love you Superboy!!!
But not as much as i love Dick and his super smexiness....
Reply
:icongallifreyanghostgirl:
GallifreyanGhostGirl Featured By Owner Jun 17, 2011  Hobbyist General Artist
Tim's got the same reaction as I would if this happened :XD: It's actually the best pic I've ever seen of this pairing!
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Aug 15, 2011
Thank you very, very much.
I also like how Tim is surprised, shocked and blushy ;-)
Reply
:icongallifreyanghostgirl:
GallifreyanGhostGirl Featured By Owner Aug 15, 2011  Hobbyist General Artist
Very much so, yes. :D
Reply
:iconisolateddarkangel:
IsolatedDarkAngel Featured By Owner Apr 5, 2011  Student Digital Artist
:rofl: Superboy's reaction!
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Apr 10, 2011
Is priceless, isn't it ;-)
Reply
:iconlexithepwnage:
LexiThePwnage Featured By Owner Mar 23, 2011   Writer
Superboy XD
Reply
:iconkiyone1989:
Kiyone1989 Featured By Owner Feb 14, 2011
I love you. :iconrlyplz:
Reply
:iconforestchick501:
forestchick501 Featured By Owner Jan 15, 2011
Woah, Kon likey? Maybe he wants to join in? XD
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Jan 16, 2011
Or maybe he just realizes what a Young Justice Triangle could mean ;-)
Reply
:iconshellh:
ShellH Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
*Evil Laugh* I'm actually writing that right now as a series. The first story is posted here. Have to finish the rest. I didn't know at the time that I posted the first story it was going to be a series. Ninja stealth plot bunnies. :D And yeah Kon is sooo ready to get to it all ready. Lol.
Reply
:iconforestchick501:
forestchick501 Featured By Owner Jan 16, 2011
...I love you. XD
Reply
:iconxxxdarknessxangelxxx:
xXxdarknessxangelxXX Featured By Owner Apr 25, 2010  Student General Artist
ahah awesome XD
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Apr 25, 2010
Thank you ^_^
You are very kind
Reply
:iconxxxdarknessxangelxxx:
xXxdarknessxangelxXX Featured By Owner Apr 25, 2010  Student General Artist
you welcome :3
Reply
:iconspitfiresdad16:
spitfiresdad16 Featured By Owner Jan 15, 2010  Hobbyist Writer
Yeah, I'm with Superboy on this one! X3 There's something to be said for hot, sexy, comic book superhero yaoi!
Reply
:iconmazzi10:
Mazzi10 Featured By Owner Mar 13, 2009
Lol, Tim is squicked. XD

Kon's reaction . . . -dies-

And Bart is all like ". . . ?"

I love this XD
Reply
:iconindigophoenix:
IndigoPhoenix Featured By Owner Feb 21, 2009
I love Robin's expression, it's so "WTF!?!?!?!?"
Reply
:iconpriestessofnox:
PriestessOfNox Featured By Owner Jan 30, 2008
:lmao: LOVE their reactions, especially Kon's! :lmao:
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Jan 30, 2008
Yes, he doesn't hide his enthusiam.
Thank you ^^
Reply
:iconunwelcomexsickness:
UnwelcomexSickness Featured By Owner Jan 15, 2008
Wooww....Kon looks way to entertained.
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Jan 16, 2008
He watches to pick up how to convince someone for a kiss, so he can use his new ability for Timmy ^^
Reply
:iconwingsandrings:
WingsandRings Featured By Owner Jan 6, 2008
Kon is getting REALLY into it, isn't he? ;)
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Jan 7, 2008
Just look at him ;-)
Reply
:icontouch-of-grey37:
Touch-of-Grey37 Featured By Owner Nov 23, 2007  Hobbyist Writer
kons has hearts in his panel because now that he knows that dick is with batman, he is free to make a move on timmy. and timmy...timmy has broken his brain.
Reply
:iconyuuridvampy:
yuuriDvampy Featured By Owner Jan 22, 2011
that's exactly what I was thinking!!!! xD!!!!lol
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Nov 24, 2007
*giggle*
Yes, it indeed is interpretable like that ;-)
Thanks a lot for your comment ^v^
Reply
:iconworren:
Worren Featured By Owner Oct 7, 2007
:wow: ich sags ja....demnächst lass ich meine Bilder von dir colorieren ^^ echt klasse
Reply
:iconlakonnia:
Lakonnia Featured By Owner Oct 8, 2007
*ghihihihihihi*
aber ich bin immer so faul und brauch eeeeewig ^^
Danke fürs Kompliment *geschmeichelt fühl*
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 7, 2007
Image Size
331 KB
Resolution
1224×1586
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,637
Favourites
231 (who?)
Comments
42
Downloads
64
×